CP2 Fieldmarketing - header

Klanten over ons

Dagelijks zijn wij bezig om een aanzienlijke bijdrage te leveren aan de marketing- en salesdoelstellingen van onze klanten. De uitdagingen waarop wij gebrieft worden en de vragen van klanten zijn zeer divers.

Hieronder een kleine selectie uit vragen waar wij dagelijks mee te maken hebben:

  • Hoe kan ik de rotatie van mijn product verhogen?
  • Ik wil graag trial genereren maar mijn product moet gekoeld gesampled worden. Kan dat?
  • Ik heb een productintroductie en wil instore demonstraties gaan doen. Bij welke supermarkten kan ik dat het best doen?
  • Wat is het verschil in conversie tussen een instore en een nearstore activatie?
  • Wat is de redemptie van het meegeven van een kortingsvoucher bij een nearstore activatie
  • Wat is mijn bereik tijdens een activatie in een winkelcentra?
  • Ik wil instore demonstraties doen bij 200 supermarkten met een VVO >800 en wil dat niet via het hoofdkantoor doen. Kan dat?
  • Ik wil graag de top 200 grootste kantoorgebouwen van Nederland bezoeken om mijn product onder de aandacht te brengen.
  • Mijn doelgroep is tijdens de zomerperiode veel op het strand te vinden en ik zoek daarom samenwerkingsverbanden met strandtenten. Kunnen jullie hierbij helpen?

Door onze jarenlange ervaring, ons goed onderhouden en brede netwerk en dankzij onze creatieve maar bovenal pragmatische aanpak zijn wij al jarenlang een betrouwbare partner voor fabrikanten, retailers en merken als het gaat om het behalen van marketing- en salesdoelstellingen.

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Manager, Shopper Marketing Retail Coca Cola Enterprises:

CP2 is telkens weer in staat om met een gericht voorstel een oplossing te bieden voor gestelde Field Marketingdoelstellingen. De uitvoering en het management van de projecten is kwalitatief; professioneel met een creatieve touch. Het is merkbaar dat de teams plezier hebben in hun werk.
Dat straalt uit op de consumenten; de mensen waar we het uiteindelijk met elkaar voor doen.

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Trade Marketeer Müller Nederland:

“CP2 heeft voor Almhof een leuke en effectieve sampling- en activatie campagne bedacht en uitgevoerd in een sfeer die uitstekend past bij onze merkwaarden en elke in lijn ligt met onze ATL communicatie. Een enhousiast samplingteam, gehuld in traditionele lederhose en dirndls, heeft in een mooie alpensetting onze introductie van volle kwark portieverpakkingen op de kaart gezet. Wij hebben de samenwerking met het CP2 team als zeer professioneel en prettig ervaren!”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Brandmanager Warsteiner Benelux BV:

“CP2 heb ik leren kennen als een bedrijf dat zich opstelt als partner. Denkt mee, is efficiënt, flexibel en buitengewoon creatief!”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Zone Manager Ford Nederland BV:

“FORD Go Further staat voor ingenieus, bereikbaar en ´people serving people´. Samen met CP2  geven wij hier kwalitatief inhoud aan via dedicated merkambassadeurs met succes.”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Marketingmanager Uniekaas:

“CP2 heb ik ervaren als een creatief, ervaren en goed meedenkende partij. We werken al jaren met veel plezier en goede resultaten met hen, door hun focus op conversie”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Eigenaresse SterkMerkWerk:

“Als SterkMerkWerk kies ik altijd voor een sterke partij waar ik op kan bouwen en vertrouwen. CP2 Fieldmarketing is zo’n partij. Niet alleen de mensen op kantoor maar ook de promotiemensen zijn altijd enthousiast, flexibel en gewend om aan te pakken. Kan niet’ komt niet in het woordenboek voor, er wordt altijd een oplossing bedacht. Kortom een fijne partij om mee (en voor) te werken.”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Managing Director Sales MGA Entertainment:

“Het hedendaagse winkelen gaat niet langer over individuele producten, maar over hoe het product je leven beïnvloedt en leuker maakt. Vandaag de dag is het belangrijk om een goede relatie op te bouwen met je doelgroep en uit te leggen wat je product doet. Dit is waarom CP2 onze partner is. CP2 helpt onze doelgroep, ‘on-the-spot’, duidelijk te maken hoe onze producten de behoeften bevredigen”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Manager Social Media:

“CP2 is an enthousiastic and flexible company doing business with.They are a good listener, always thinking how to get better results and with a personal touch.They understand our company, know our wishes and are inventive in their ideas. Really a partner you can rely on”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Marketingmanager Uniekaas:

“CP2 heb ik ervaren als een creatief, ervaren en goed meedenkende partij. We werken al jaren met veel plezier en goede resultaten met hen, door hun focus op conversie”

CP2 Fieldmarketing - Portfolio

Eigenaresse SterkMerkWerk:

“Als SterkMerkWerk kies ik altijd voor een sterke partij waar ik op kan bouwen en vertrouwen. CP2 Fieldmarketing is zo’n partij. Niet alleen de mensen op kantoor maar ook de promotiemensen zijn altijd enthousiast, flexibel en gewend om aan te pakken. Kan niet’ komt niet in het woordenboek voor, er wordt altijd een oplossing bedacht. Kortom een fijne partij om mee (en voor) te werken.”

Benieuwd naar hoe wij van u een tevreden klant kunnen maken? Neem contact op