CP2 Fieldmarketing - header

Het karakter

Een ‘grote’ hond in een ‘kleine’ verpakking. Hij is toegewijd en waakzaam.

Vertaling naar CP2

CP2 Fieldmarketing bedenkt, ontwikkelt en regisseert campagnes. Van de briefing tot en met de executie, alle disciplines onder één dak. Daardoor is CP2 Fieldmarketing als “klein” bureau tussen de “grote” bureaus al jarenlang een bekende een betrouwbare partner voor brandmanagers, trademarketeers en shoppermarketeer. We weten in alle kanalen de weg en hebben ervaring binnen zowel food als non-food.

We hebben alles in huis om een wezenlijke bijdrage te leveren aan jouw marketing- en salesdoelstellingen. Creatie zorgt voor de ontwikkeling van creatieve maar bovenal scorende campagnes en ons projectteam draagt samen met door jou gekozen en door ons getrainde merkambassadeurs zorg voor een perfecte executie. Door de samenwerking met superspecialisten op het gebied van data, social media en ICT zijn wij in staat net die paar procenten extra conversie te genereren.

CP2 Fieldmarketing - hond

Marc den Boggende

Eigenaar & Sales

Edwin Roelofs

Accountmanager Jumbo

Hein Duret

Activatie manager

Yvette Barink

HR & Finance

Stacey Deighton

Projectmanager

Christine Schouten

Projectmanager

Gwendolyn Lijding

Projectcoördinator

Esther Lindhout

Projectcoördinator

Ilse de Jong

Projectcoördinator

Linda Grandia

Projectcoördinator

Rene van Os

Manager Logistiek

Marit Brosky

Kwaliteitsmanager

Debbie van Terwisga

Projectcoördinator

Michel van Rooij

Logistiek

Gwendolyn Lijding

Projectmedewerker Jumbo

Esther Lindhout

Projectmedewerker Jumbo

Christa Visser

Design & Ontwerp

Marije Brouwer

Design & Ontwerp

Anouk Rodenhuis

DTP & Ontwerp

Irene Sandker

DTP & Ontwerp

Rambo

Quality Watch Dog